Wednesday 19 February 2014

She's strong & awesome! salute...

tajuk nk speaking londonnn je jemah semenjak dapat tenet ni...huhu
haruslahhhh... azam nak update blog je pas ni..wiiii

ok..semalam mommy dah pulang ke Sarawak..
mommy Dhiya..bukan mummy aku..heheh
she's one of my BFF since form 3...jodoh melekat bersama tu dari darjah 1 lagi..
terpisah kat matrik je...
alkisahnye, mummy zati ni bersalinkan dhiya sem lepas...
sem ni kena tinggalkan dhiya dgn wan nye..
so, semalam dah sampai sarawak da..huuuu

ok...firstly, aku imagined yg dia akan balik dengan mata merah sembab dan air mate menitis-nitis...
over kau punye imaginasi kan migha?? hoho
but then, bila dia sampai... not all at!!!
tu sume drama kat tv je....
betapa aku kagum seyhhhh tengok mak sorang ni!!!!
aku pulak yang tetibe sebak membayangkan bile dia tinggalkan dhiya kat sana... harus aku yg over disituuu!
die just cakap, "tinggalkan suami memang sedih, tinggalkan anak tu lagi sedih.."
nampak muka dia sayu...tapi dah lebih 12hrs aku dok ngan dia ni, tak pernah nampak lagi la air mata dia bergenang.. tabahnye sahabat aku sorang ni..huhuhuhu

kalo aku yg tiap kali balik ni mesti leleh nye air mate... takde mane nak simpan-simpan derrr...
nangis dalam hati buat sakit jiwo je, nangis betul-betul baru lega..hohohoho
-ok, saye mengaku saya cengeng!!! heheh
tu belum tinggalkan anak lagi...kalo aku, mahu seminggu asyik nak meleleh je air mate ni..heheeh
maybe sebab dia anak sulung kot, aku anak bongsu...bezaaaaa! huuuu

dear dhiya, nak tau mummy tu tongah buek apo??? mummy dhiya tengah dok tengok sir chief ehh tu kek dopan tv tu haa...
so, buat en.johan.. izzati ok je.. walaupun dalam hati dia, Allah je yg tahu...
i can see she's handled it well... aku salute gila-gila, tabik spring toink toink toink la...
kuat nye ko, aku harap ko terus kuat macam ni...kagum aku tak habis lagi ni...

: : tengah handle timing tidur, jangan terbabas tidur petang!!!! 





No comments:

Post a Comment

mari menconteng (~*,)