Friday 16 March 2012

nak panggil apo ekk??

assalamualaikum.....morning.....awal tak aku update blog pagi ni....hohoho...tal sabo2 rase nye teman nak story pepagi ni..hehe

ape anda rase bile terjumpe balik dengan orang yg anda pernah rapat pada suatu ketika dahulu????

tulahhh yg aku rase malam tadi...act tu abang senior kat sekolah aku dulu....boleh dikatekan senior paling hot la zaman aku sekolah dulu...hohoho.....brader tu pon merangkap abang angkat kepade kawan aku....huhu

tapi....

aku plak yg rapat dengan die.......nakal takkk aku???heheh..kire sampai die habis sekolah jugakkk la kitorang selalu mesej...die ade masalah dengan adik angkat ehhh tu..die story dengan aku... almaklumlaa, dapat adik angkat yg selalu emosi tak stabil.....selalu naa merajuk kalau abang angkat die tu layan adik2 angkat yg lain...tapi aku bukan adik angkat die k! last2 kitorang lost contact...

tapi sekarang kitorang da jumpe balik kat FB....semalam kitorang borak2...masalah ehhhhh....aku tak tau nak panggil die apo...dan aku tak tau nak gelar diri aku apo.....awkward di situ ye!!!!! 

malu gak nak gelar diri macam dulu...haha...& malu jugak bile nak panggil 'abang' tu...hehe
last2 'esei' yo la.....'abang' tu stay jugak la.....tak ke polekk bilo tetibo yo den panggil dio 'incik' , 'tuan' atau 'bro'...huhu

nebesss den nak taip kat chat box tu ...hohoho

k la, klas da nak start....caucincau!

/bye








No comments:

Post a Comment

mari menconteng (~*,)