Friday 16 March 2012

Malam yang Sibuk...tapi aku buat2 TAK sibukkk!

malam yang sangat sebokk tapi aku buat2 tak sebok...

sebab??

aku tengah layan fb n blogging...


wohaaaaa...

padahl keje aku melambak....

lab molecular report....plant description, tutorial stat2...

banyakkk kan???

tapi masih gakkk tak tobattt tu....

haha

tapi sem ni memang agak sebokkk kalau nak compare dengan jadual sem lepas.....

huhu

tengokk je la jadual aku untuk sem ni....

act, hari khamis tu takde free pon kalau ade lab...
busy kan???

/sleep

ni pulakkk.....bukti aku sebagai budak sains tumbuhan...

huhu

ni lahh keje kitorang sejak sem lepas..

kene lukis + buat description..

cantikkk tak???
 abaikan kalau tak...hhehe

orang sains ponnn berseni tau!!!

: : tetibe rase ngantukkk tanpa rase bersalah!
bertaubat lah wahai kamu cikkk mira!!!!

/bye

finally

/sleep




No comments:

Post a Comment

mari menconteng (~*,)