Sunday 26 February 2012

KAU ILHAMKU.....

selamat hari ahad semua.....=)

hari ni adalah hari untuk bermalas-malasan.....malas means bukan tak buat ape2 koje k!!!

act, da beres iron baju untuk seminggu...lagipun, kelas belum banyak yg start, kurang busy dengan revision n assignment laa...

mase tengah iron baju tadi, aku dok dengar radio Hot FM...yg lebih hangat dari biasa tu....hehe

tetibe keluar plak lagu 'Kau Ilhamku'.....waaa......tetibe teringat something!!!

aku tenringat Kem Penyayang!!!! rindunye~~~~

mase tu malam, kitorang nyanyi lagu tu ramai2...dan diketuai oleh sorang cikgu ni, iaitu Cikgu Shariff!

mase tu die main gitar.....rindunye kem!!!

mase form 2 aku penah nangis sebab dengar lagu ni......

plus, AKU MEMANG SANGAT RINDUKAN KEM TIME TU!!!

ntah laaa....mungkin bagi orang aku ni macam lebih2 plak....

mungkin orang tak macam aku kottt...

a lot of things happened in my life has it's own sentimental value....maybe~~

KAU ILHAMKU...


Beribu bintang dilangit
                                                                                               Kini menghilang
Meraba aku dalam kelam
Rembulan mengambang
Kini makin suram
Pudar ilhamku tanpa arah

Sedetik wajahmu muncul 
Dalam diam
Ada kerdipan ada sinar
Itukah bintang atau rembulan
Terima kasih kuucapkan

Izinkan kumencuri bayangan wajahmu
Izinkan ku mencuri khayalan denganmu
Maafkanlah oh...Andai lagu ini
 Mengganggu ruangan hidupmu
Kau senyumlah oh...
Sekadar memoriKita di arena ini
Kau ilhamkuKau ilhamku...


U'LL ALWAYS BE IN MY HEART...

/bye

No comments:

Post a Comment

mari menconteng (~*,)