Friday 12 April 2013

My Dream @ BERANGAN je lebih!

assalamualaikum.... hi peeps :)

saya suka berangan.....
saya selalu berangan.... /blush
so, petang ni saya nak berangan...

dan saya ada 1 angan-angan ...
saya suka makan buah,,,,kat rumah saya ada banyak pokok buah....
saya suka makan sayur jugak.... 
saya berangan nak tanam pokok buah keliling rumah... walaupun keliling rumah penuh dengan pokok buah...

cuma, saya tak suka tanam pokok bunga....sebab pokok bunga takle nak dimakan...
asyik2 bagi kambing makan.... 
mak saya pon suka tanam bunga, bagi kambing jiran sebelah makan.. /no

ni lah kebun buah-buahan impian saya...
ada macam2 buah.... rambutan merah, rambutan kuning, durian, cempedak, manggis...
langsat pon ade sebab mak saya suka makan langsat... /blush

kat tepi tu kandang kuda, bukan kandang kambing okay... :P



ok la, nak sambung berangan....
kurangkan merepek, tingkatkan angan-angan...heheh

/bye

1 comment:

  1. Datang berkunjung.. :)

    Berminat dengan pearl & silver??
    Dapatkan segera!!!
    Pelbagai warna dan design menanti anda.
    Bukan pearl air tawar atau air masin tetapi ini pearl swarovski dari Austria yang tidak berkarat.

    Silver bukan sebarang sebarang silver.
    Ini silver 925 yang tidak akan berkarat.
    Untuk makluman yang lebih lanjut boleh ke page Pearl & Silver Collection..
    https://www.facebook.com/FaPearlSilverCollection

    ReplyDelete

mari menconteng (~*,)