Wednesday 15 August 2012

wujud...


Assalamualaikum.... =) mulakan hari anda dengan senyuman..... cheese!!
 (macam cik mira yg kojo dok menyongge kek opis ni ha...=P)
pejam celik pejam celik, tinggal lagi beberapa hari je lagi nak raya kan... maka tinggal beberapa hari jugak la cik mira dah nak habis praktikal... (tetibe rasa sedey la plak...huhu)... 
ok la..abaikan mood sedeyhhhh awak tu ye.... hari ni cik mira rasa nak share lagu la.... lagu ni OST untuk slot Samarinda 7 Ramadan yang penuh emosi & tauladan  kat tv3 tu... sape yang tengok cite tu mesti tau kann....so, tak yah i nak ulas panjang2 k... tapi minggu ni maybe last kot..yela, minggu depan kan dah raya... normal la setiap tahun tv3 punya rutin tu... conclusion cerita tu pon cik mira malas nak predict whats going happen on Dhani and his mom....t tengok la episod last cite ni kalau nak tau k... ;)

WUJUD
Kau terasing
Di jiwaku bermimpi
Setiap nadiku
Kau wujud selalu

Kau syurga
Seindahnya dirimu
Hanya kerana
Cintanya kau wujud

[Chorus]
Kau adalah diriku
Dan aku adalah dirimu
Hanya Tuhan tahu
Apa ada depan nanti

Telah lama aku nantikan
Dari saat aku dipisahkan
Dari sinar bintang
Yang menghilang

Ku akui
Dia memang buatku nyatakan
Harap aku kan selalu denganmu


Ku menanti
Saat hadirnya aku semula
Yang seadanyaKu telan masa

[Ulang chorus]
Maafkan aku
Kerna diriku
Tak pernah sempurna untukmu

Kau yang satu
Kau teragung
Hidup matiku
Kerana cinta
Cinta ada hanya untukmu
Bila tiba saatnya kan bertemu

[Ulang chorus]
PESANAN DARI PENAJA:  hargailah ibubapa anda selagi hayat mereka..... 
they gave rise me with a countless love! 

1 comment:

mari menconteng (~*,)