Tuesday 29 May 2012

I'm officially 21!! wink...wink...^^


Alhamdulillah......di usia 21thn (officially...hehe) sekarang aku masih diberi peluang untuk bernafas & menghayati erti hidup bersama insan-insan di sekeliling aku...=) ok, stop mengeluarkan ayat-ayat puitis disini...aku tak reti! 


semalam, 28th May 2012, aku dah genap 21 tahun...haha...cam tak caye...dengan perangai masih tak matang lagi.....loncat sane sini....usik sane sini....cari pasal dengan orang (jarang2 la...) , manje+mengade-ngadenye (ngan mak je ok!!!)...tup tup da masuk 21....huhu (suara2 sumbang dibelakang kate, "macam die sorang je 21 tahun...")...persetan itu sume....yg penting aku 21tahun!


thanks to all my friends & family members for the wishes......terima kasih doakan aku macam-macam....aminn=) ..doa suh cepat kawin pon ado...huhu...aminn aminn ya rabbal alaminn.=) haha -garittt na anak mak laa ni.....hoho


first birthday wish aku dapat dari...jeng jeng jeng...

dari ustaz shuhaimi....act lom 28hb time tu ..haha...anyway tq uztaz!
then, berduyun-duyun la wish aku dapat....tapi tak dapat la nak share kat sini kan...huhu,,,banyak la walaupun tak sebanyak pasha sandah dapekk...=P aku tak amik kesah pon kalau orang wish ke tak, sebab aku pon wat bodoh je kalau bday orang lain...except kawan2 yg berdekatan.


tapi ni paling special wish aku dapat kat fb.....thanks sirrin!!!! sayang ko lebeyh la....walaupun aku tau ko amik gambar ni lepas presentation ko...(uniform ko den kona laaa....)

sirrin with flowers for me!!! haha
.

.

.

dan ucapan+pesanan istimewa tentulah dari orang tersayang & pertama yg call pagi tu.....ofkoz la insan tu adalah....

makkkkkkk...............
antara isi kandungan pesanan beliau yg ku cintai ni ....

"selamat hari lahir....belajar rajin, awak tu nak periksa (act hari-hari mak pesan tu..huhu)....sekarang ni dah 21, boleh dah cari calon....."-sambil gelak-gelak.....

makkkkkkkk.......let's me stay with u for longer time =(....... macam cepat sangat je mak nak serahkan anak bongsu mak ni kat orang lain....mood sedih lak tetibe! -padahal die yg nak kahwin ASAP before this...ngee~~


papepon tak kesah la.....yg penting aku nak announce yg I'M 21 Y'O now....dah boleh mengundi.....mengundi ketua kelas boleh laa kot.... yang penting mesti sentiasa rasa muda!


2 comments:

mari menconteng (~*,)