Wednesday 2 May 2012

hari-Hari yang sanGat memEnatkan.....

halooooo....hari ni baru la aku bole singgah sebentar di teratak buruk ku ini setelah sekian lama tidak mengepost ape-ape entry since minggu lepas...(kalau tak silap laa....).....

ape nak buat, hidup cik tulip sangat sibuk since minggu lepas....so, mood nak tulis entry tu memang tak de.....padahal aku selalu je on9....

ape la yg cik tulip buat sampai tak sempat nak post entry tu ye???
hehe

actually, minggu lepas aku sibuk pasal midterm exam Plant Breeding......asyik postpone sampai seminggu lewat....huish....jenuh gak la nak study sebab asyik relax je....
dalam pada mase tu plak aku sebok ngan tajuk FYP aku, hehe....mission nak buat FYP pasal soil da accomplished.....tinggal nak buat sikit research & run je....weeeee~~
da settle pasal tu, assignment molTech yg 2000words tu plak menanti.....i sume gara2 buat keje last minute!!
serve ur right bebeh!!!

da setel plak sume tu ingat kan da bole rehat....dengan tak tido tak rehat, kene plak prepare untuk fieldtrip hujung minggu lepas....pastu add-on tugas tambahan...jadi tukang masak....memang huru-hara hidup den!!
dan yg pasti...rupa aku da macam janda anak 9 dah.....sangat selekeh disitu ye dengan tidur yg tak mencukupi!

IT'S ALL ABOUT NATURE...
sambil hiking sambil kutip sampel...

nah amik ko.....

orang masuk hutan cari sampel, aku masuk hutan bawak sample @ bawang!

.


.


.


ingatkan da habis fieldtrip, da habis gak duty aku jadi tukang masak....tetapi tidak!!
classmates aku nak buat makan2 plak....
so, tadi bertempat kat umah aku, kitorang pon masak la sebab nak habiskan barang2 lebih fieldtrip tu.....
act, cili je pon....
so, menu dinner tadi kitorang makan rendang ayam, sayur sawi, puding jagung n aiskrim yg kak nurul sponsor...hehe
ramai gak la yg dtg, ipin, jem, k.nurul, k.bal, kira, fred, carl, tan, redzyque,tikah, tisya + housemtes aku gak la...kawan aku yg lain macam nad & ain tak dapat datang...so proceed je la...
tapi malangnye takde gambar yg kitorang snap....lagipon i takde camera da.....tunggu jela jatuh dari langit dulu

malam ni sangat penat, tapi best!

/bye

No comments:

Post a Comment

mari menconteng (~*,)