Tuesday 8 May 2012

aku senyap bukan bermakna aku lupa...

" maafkanku wahai rakan-rakan dan sahabat-sahabat andai SMSmu ku balas lambat....kadang-kala langsung tidak ku balas....teguran mu di chatbox tidak ku endah.... panggilanmu tidak kujawab.... atau komen2mu di facebook tiada respon dariku."

waaa.....tetibe cik mira berpuitis pepagi buta ni pekehe???
hoho XD
saje je...tengah tension tunggu appointment yg tak sudah-sudah dan tidak berkesudahan ni....
i'm totally give up!
baik den menconteng kek sini...

sebenarnye cik mira nak expresskan ape yg terbuku dihati selame ni....
nak menjernihkan keadaan....
in addition, nak menambah bilangan entry...weee~~

entry ni aku buat khas untuk kawan2 kalau ade yg terase bile diorang try contact aku tapi aku senyap je....
kalau bagi respon pon sudah terlambat sejam dua atau sehari dua....
hehe

bile korang sms aku, aku sedaya upaya untuk reply mesej korang...
tapi di luar upaya aku untuk balas mesej korang cepat2, aku bukan kaki mesej....henpon aku pon bukan 24 jam melekat kat tangan aku memandangkan takde sape yg nak mesej aku  (buat ayat kesian...)..
kadang2 aku pon tak tau aku campak henpon aku kat mane...kadang2 bawah katil....bawah bantal..kat ruang tamu...nasib baik tak letak dalm peti ais je...
maafkan aku wahai sahabat kalau aku balas mesej korang lambat...

bile aku tak balas mesej, jangan la korang kecik ati ngan aku....alasan paling konkrit yg aku leh bagi adalah aku takde kredit....almaklumla, aku ni tergolong dalam golongan orang yg dianiaya oleh BPPs & PTPTN...
so, parents bagi duit belanje cukup2 je....
alasan kedua aku tak balas mesej korang, sebab aku da delete mesej korang....hal ni berlaku diluar minda sedar aku....means, korang jangan la send sms 1200a.m. dan keatas.....sure la aku akan delete mesej2 yg sampai malam tu.....sori ye kawan2.

time korang tegur kat chatbox aku...aku tak tegur korang balik....
aku bukan sengaje, walaupon aku memang on9 time tu....
tetapi aku tengah mentelaah game dengan khusyuk tanpa menghiraukan orang2 sekeliling termasuk orang2 di pesbuk...
kadang2 aku pon da terlupe yg aku tengah on9...
bile nak balas, korang da off9...huhu
komen2 korang kat FB pon aku tak bg respon sebab aku jarang on9.

kalau time korang call, bukan aku tak mau jawab.....
aku tak perasan henpon aku bunyik....so, yg aku dapat hanyalah paparan di skrin macam ni '1 missed call'...
sebab, henpon aku terselit kat celah2 mane ntah time tu.... aku hanye tunggu 1 je panggilan wajib sehari...
call dari mak aku....hehe
orang takde special someone cam ginila gamaknye
pastu, akan merata-ratalah lokasi henpon aku...

so, korang jangan lah kate aku da tak ingat korang ke.....atau ape2 andaian yg sewaktu dengannye...
setiap orang yg aku kenal aku tak mudah nak lupe...
orang yg aku pernah pinjam pensel time exam kat matrik pon aku leh ingat....inikan pulak korang yg memang aku selalu spent time same2...

aku selalu rindu korang tau!

/bye








No comments:

Post a Comment

mari menconteng (~*,)