Tuesday 17 April 2012

SALAh JaduAL......

fuhhhhhhhh....berhabuk da blog aku  sebab dah nak dekat 3 minggu terbiar tanpa sebarang entry baru.....wohaaaaa.......mula2 sebok dengan exam midterm.....pastu cuti seminggu plak....pakai broadband kat rumah, coverage punye la lembab mengalahkan siput *tutt*......langsung membantutkan mood aku nak post entry...huhu

k la, hari ni nak cakap pasal aku salah jadual......actually aku ade edit jadual semester, since awal sem lagi....pastu punye cantik buat jadi wallpaper.....aku just tengok terikh cuti midsem yg hari tu...aku perasan gak yg kat jadual tu cepat habis 1 hari.....pastu aku cek plak itinerary flight aku, tarikh balik KCH 15hb 4....da betol dah....so aku pon mengabaikan jadual aku tu....

nak dijadikan mase nak balik tu aku gi la dok menyebokkan diri kat wall BPKC....diorang cakap pasal Kem Penyayang....diorang planning nak buat Nov ni.....then, aku cakap la dengan paan yg aku nak join.....paan tanye bile aku cuti...aku cakap t aku roger kalau jadual da naik....almaklumla, jadual IPTAkan dah berubah since last sem.....so, bulan 11 t aku da naik sem baru.....final year tu wehhhhh!!!!

abaikan kan pasal final yr tu.....mase aku tengah dok main2 DELL kesayangan aku ni.....housemate aku si Mira tu dok pi nyebok la kat bilik aku.......ntah can mane die dok belek plak wallpaper aku selepas memperli aku "kalo ye pon nak cuti, toksah la tepek jadual kat laptop woi!!!".....huhu.....die pon dengan jakun nye terus membelek laptop aku.....

tetibe dia berkata:

" NI JADUALsem 2, 2012/2013...ASAL KO PAKAI JADUAL NI???"

aku dengan terkejutnye gi belek balik jadual tu....selama 3 bulan ni aku hari2 dok tengok skrin lappy ni tak perasan langsung!!!! Astaghfirullah alazim cik mira..............selame ni ko boleh tak perasan????????????
nampak sangat tak alert.......nasib baik tarikh cuti aku ari tu same....huhu...kalo tak boleh terbang RM360 cam tu je........

nak wallpaper cun punye pasal......amik kau!

jadual ohhh jadual!!!
.
.
.

bab jadual tu da habis da......dan sekarang ni aku hanya mampu post entry2 tak bergambar sahaja....sebab??????

sebabnye .....X3 kesayangan aku tu da tak bernyawa lagi....

so, kadang2 gambar printscreen atau web pics je la yg ade...tu pon kalau aku rajin nak masukkan....huhu

so, tunggu je la blackberry atau lomo sampai ye bulan 6 ni...huhu

so, PTPTN cepat la buat keje .....duit sendiri da banyak keluar sejak awal sem...bajet nak beli BB dari sem lepas da lari....ingat kan nak gune duit tabung sendiri...tapi da buat belanje....tak reti2 ke nak setelkan hal loan tu.....buat ati aku geram je!

k la, t sambung utk entry akan datang ye...

/bye

No comments:

Post a Comment

mari menconteng (~*,)