Saturday 24 March 2012

RM200 turned like these!!!

Akhirnye…..habis jugak baucar buku 1 malaysia aku….2 keping habis kat semenanjung ….1 keping mase ekspo buku kat BHEP hari tu…dan yg terakhir sekali aku pakai tadi mase keluar ngan nad, ain, n aishah….

Mehh usha sikit ape yg telah aku dapat dengan baucar2 aku tu…

.

.

.

Ni mase beli kat semenanjung…

1 more to go....sedang menghabiskan...^^,

=)


Summary untuk hasil belian tersebut,

“cukup2 ye beli novel tu…..yg lebih tu beli benda2 belajar pulak ye…” kata ibuku dengan  penuh lemah lembutnye…ngee~~

tapi kalau teringin nak tengok koleksi novel kite, klik sini...=)

.

.

.

Pastu sekeping yg habis mase pesta buku kat BHEP ari tu aku beli ni..

buku nota kat kelas...

lame dah tak beli benda2 cam ni...huhu

merase gak pakai pensel mahal....

buku nota untuk statistik tercentaaaaa....besaqqq na!!

saje tayang ghege......

Banyak jugak hasil tangkapan….Ikut cakap mak ni tau……

/peace

.

.

.

Dan last copeque..

berunsur kaler2 ceria je k...^^

buku ni best....
 .

.

.

Tapi kite ade beli lagi 1 benda….

Tapi rase malu la pulak nak tunujuk…

/blush

Hehe

Tapi kite tunjuk gak laaa….

.

.

.



Langkah pertama to get ready…..

/jagoan




4 comments:

  1. wahh..smart spend =)
    sy ada 100 lg..huhu

    ReplyDelete
  2. =)....orang dah bagi sponsor,gunekan dgn sebaiknye...btol tak???=)

    ReplyDelete
  3. last tuh paling best..! nk pnjam bole?? hahahahahaha

    ReplyDelete
  4. hahah....boleh je......kene blaja yg basic dulu...baru cari calonnn=P

    ReplyDelete

mari menconteng (~*,)