Sunday 18 March 2012

ayah masih unconscious di Brunei...

pagi ni.....

dapat cakap dengan mak tadi...my parents still in Brunei...and my dad is unconscious at this moment...just 2 hrs left before arriving KUL, he can't make it...he's too weak...he got breathing difficulties. i cried a lot this morning.... I've tried not to make my housemates keep asking  seeing me like this...they asked  whether i'm OK or not...i said OK even i'm not...

YA Allah...kau sembuhkan ayahku....kalau aku takde komitmen kat sini n sumber kewangan yg mencukupi...memang aku da sampai kat brunei...mak cakap jangan nangis.....tapi aku tak boleh tahan.....

nazar aku kalau ayah da ok n selamat balik Malaysia, & duit loan da masuk...aku akan terus book tiket balik semenanjung cuti seminggu nanti....semoga segala urusan dipermudahkan...InsyaAllah...

tenangkanlah hati aku di sini....mudahkan lah urusan mak n ayah kat Brunei....

No comments:

Post a Comment

mari menconteng (~*,)