Wednesday 1 February 2012

result exam dah keluar...=)

Alhamdulillah....result exam sem 3 dah keluar....

keputusan aku pon banyak peningkatan.....=)

buat pertama kalinye semenjak aku masuk ke dalam dunia pengajian tinggi ni aku dapat A...

tengok betapa besar hikmah yg Allah beri kat aku...

setiap dugaan tu pasti ada hikmah....

& kita sendiri yg mampu mengubah nasib n takdir diri...

semuanya memerlukan pengorbanan...

Alhamdulillah.....

thanks to my parents n lecturers yg banyak membantu...

last but not least, en. abas @ my mentor yg asyik dok membebel kat aku...

hehe

/peace

sampaikan aku nampak die pon aku menyorok!!!

dasyat tak mentor aku...hahah

tak sangke plak Pest aku dapat A....

thanks Prof Isa & Miss Mo...=)

subject yg lain pon tak mengecewakan termasuk Soil, Plant Sys & EPP

tapi Forest agak mengecewakan...huhhh=(

so, motivasi aku dah meningkat untuk sem depan....huhu

tapi....JANGAN OVER CONFIDENT!!! 

:: mood tengah jakun dapat result!!!

/bye

2 comments:

mari menconteng (~*,)