Sunday 19 February 2012

back to the basic!!

Back to the basic!!

Alhamdulillah….aku sedang menaip menggunakan aku punye lappy…weeee….da dapat lappy….plus dapat jumpe my  little mak nenek @ Batrisya….siap dapat beg ni lagi…sebab abang aku baru balik dr holiday di langkawi….huhu…

comey je beg ni...=)

ini la souvenir dari my big bro n kakak ipar…

Berbalik kepade title entry ni….aku nak cite yg aku beli hp baru sebab my dearest X3 mengalami kecederaan organ dalaman…ntah apo masalah ehh ntah….

So, aku pon gi la survey fon nak beli baru…heheh 

(macam banyak duet je…huhu)

Mule2  I tengok orang pakai ni….

nampak cam ade style je bile amik gambo time pakai ni then buat DP fb....

poyo je!!

Tapi tak berkenan la, besar gedabak……

baik pakai lappy jo...

.
.
.

Pastu jumpe plak yg kecik sikit….aku tertarik ngan benda ni mase gi kem dulu…sebab ade sorang kakak tu pakei….

payah plak nak jawab call...kene pakai handsfree.
Bile abang aku balik kampong, die bawak adek beradik  benda ni gak,  tp lagi  kecik….



Dah jadi kurang minat sebab…….nanti abg aku kate aku tiru die plak…..

Grrrrrr!!!

.
.
.

Bile sume orang da mule dok update status pakai android2 ni, makin berkobar-kobar laa aku dok survey smartphone ni….huhu

Ade gak survey smartphone jenis ni…


Dan yg aku paling minat

full of sensation..
Tapi macam da tak up lagi da brand ni

.
.
.

Ramai gak kawan2 yg pakai smartphone cam ni

& ramai lagi adik beradik fon jenis ni...

Jadi aku kurang minat la bile org da pakai…

Ke'poyo'an melampau cik mira!!!!

.
.
.

Hari tu aku update status gune smartphone sedare aku ni….



Pastu ade plak yg mintak no pin nak chat free dengan aku….

Ni sume gara2 label bawah status fb aku tu…

Haha

Makin berkobar-kobar la semangat beta nak cari fon ni…

Wohaaaa!!!

Yg agak menepati budget si comel  ni…




Hehe

Tapi tertarik plak kat jenis tembam ni….



Akhirnye…..
.
.
.
.

Setelah mencapai kate sepakat…

dan yg telah menewan hati beta….

Telah dijumpai!!!

Tapi……….

Masalah nak pilih warna plak da…

Ish3…

Kalau beli warna hitam,

Same cam mak n daddy plak!!

nanti  jadi camni plak….




Pening2!! -_-“

So, aku pilih la kaler yg lain supaya menyenangkan  nak kenal sape nye hp…

Tadaaaaa….


Tomey kan aku punye hp???

Cek nokia orked saye!!!

‘BACK TO THE BASIC’

CALL + SMS

Hohohoho

/bye

No comments:

Post a Comment

mari menconteng (~*,)