Sunday 29 January 2012

waaaa......everything came up in my mind!!!!

HALOOOOOOOOOOOOOOO......
 lame tak update blog.....almaklumlaaaa, kini ku sedang berada di tanah kelahiran...huhuhu
so, no internet and of course my lappy isn't here!!!! masih kat abang aku...
maka kali ini adalah atas ikhsan dan kebenaran my bro-in-law...hehe
bukan abang laki aku, tapi laki kakak aku......
CIK MIRA....BILE PLAK KO KAWIN????

/peace

walaupun terlambat update, tapi still nak cite gak....
aku hang-out kat Jeram Tengkek minggu lepas...
dah 6 tahun aku tak gi....
lame takkk???
padahal bukan jauh ponnn....

actually, aku gi sane tak plan punnn...
just terdesak lepas balik dari kedai....
sebabbbb???

sebabnye aku dan saudari2 ku berdua ni 
bawak balik slurpyy n rase bersalah kat orang sekeliling...
hehehheh

sempat gak la snap picts. ...

wohaaaaaa

.
.
.

pose menggedik plak..huhu

 me & arin

 my bestie sedare dari kecik....

 tengah ralat pilih gambo nak upload kat fb...
almaklumla, orang pakai BB...
huhu

.
.
.

AND OFCOURSE,
aku terkenangkan orang2 tertentu bile kat sane....
tetibe rase rindu plak!!

.
.

last but not least....


cik tulip merah yg berbaju biru...

/bye

1 comment:

mari menconteng (~*,)