Friday 2 December 2011

malang!

minggu ni memang minggu paling busy sebab tu lame tak bole update blog......

da la hidup kat sini takde lapppy......i miss my lappy alot!!!! lolzzzzzzzzz.....terkejar sane sini, gi labcom....kalo terajin sikit, gi CAIS sebab nak buat assignment...nak tak nak kene tahan la 2-3 jam kat sane....kalo free tu boleh sampai 4-5 jam ngadap PC tu....dah la sejuk......keluar je jadi daging sejuk beku~~~ /bata

semalam plak baru nak happy2 sebab transkrip result yg baru aku keluar dengan POInTER yg baru.......tup2 aku keluar CAIS payung aku hilang.....hampehhhhhh!!!!! geram gile..... mane tak geram, kalau aku keluar CAIS tu ari tengah ujan....nasib baik dah malam n hujan renyai2 je...da la tengah sengkek ni, time2 ni la kene kuar duit beli payung......stresssss aku laaaa /stres

hari ni pon rase mnak meluap-uap je aku dengan sorang minah ni....hipokrit baik, nyampah...opssss!!!! blog ini bebas dari entry2 berunsur tidak stabil.....so, lupekan minah garit tu k...  /peace

/bye

No comments:

Post a Comment

mari menconteng (~*,)