Monday 7 November 2011

Selamat Hari Raya Korban =)

SELAMAT HARI RAYE AIDILADHA =)

waaaaaa......semalam penat giler!!!! ramai giler tetamu datang, tapi takde la gile sangat....ade la dalam 30 0rang kot.....tetamu2 tu kawan2 kelas aku, kawan kak nurul n junior je....tapi meriah la,so, takde la rase kosong di pagi raye tu.....baru ade feel raye sikit =)

semua pun dah maklum kan aku raye kat Sarawak n tak balik raye....pepagi lagi mak da call, ramai kakak2 n abg2 yang balik....rase jeles lak...dengar bunyi takbir pun rase sayu je...huuuuuu
da siap2 pagi tu, bermula la agenda aku di pagi raye haji yg mulia ni....=)
heading to rumah kak nurul n de geng ----> MASAK!!

disebabkan semalam tu kitorang da masak menu di bawah ni :

readymade from BE...heheh

kak nurul yang menjala...tgther with RAIN n AK47

makkkk.....ni anak mak yg masak....heeeeee!!

menghimpit nasik...huhuhu

ade lagi sebenarnye, macam2 agar2 yg kawan2 aku buat....tapi taktau gambo kat mane...huhu...then, pagi tu tugas aku just buat bihun goreng Singaaapore jerr...

tadaaaaaaaa.........siap!!

kicap sambal...kak nurul's part..

ok...habis pasal menu raye, aku nak share gambar2 aku n kawan2 melaram di pagi hingga ke petang raya kat fb k http://www.facebook.com/media/set/?set=a.143431612423210.21358.100002691157835&type=3...=0
 =)

tak sempat nak upload sebab nak keluar...nak gi book fair atas kapal....wee~~~ bye


No comments:

Post a Comment

mari menconteng (~*,)